Message

Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ;


Επώνυμη Καταγγελία γονέων!
Θά θέλαμε σάν γονείς παιδιών του δημοτικού νά έκφράσουμε τήν αγωνία μας γιά τή συστηματική προπαγάνδα άνθελληνισμοϋ, αφελληνισμού καί άκρατου αντιχριστιανικού πνεύματος, που γίνεται μέ σκοπό τό βιασμό τοϋ νου τών παιδιών μας καί τή μετατροπή τους σέ νέους γενίτσαρους. Σας δίνουμε παρακάτω μιά εικόνα μικρού μόνο τμή­ματος τής κατάστασης που επικρατεί.

Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε' τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς φωτοστέφανο νά αγκα­λιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέ­φανο καί αυτή. Επίσης βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα.

Συ­νεχίζοντας βλέπουμε ότι όλο τό κεφά­λαιο γιά τά Χριστούγεννα αναφέρεται στή μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26).

Βά­ζουν ένα παιδί μετανάστη (σελ. 24) νά θέτει σέ άμφιβολία γιά τό αν υπάρχουν άγγελοι, καί αύτοί μόνο για τους χορτάτους.

Άκόμη (σελ. 29) βλέπουμε τά Θε­οφάνια νά είναι ένας άπλός αγώνας κολύμβησης.

Βάζουν τά παιδιά νά φαντάζονται ότι είναι δέντρα (σελ. 31) όχι. πάντως νοήμονα όντα.

Πλήση εγκε­φάλου έπίσης γίνεται (σελ. 11 καί 12) ειδικά γιά τούς έξωγήινους.

Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε' (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται: « .. Τά μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί ώραία βλασφημία!

Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό' ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί βγήκε (σελ. 174, 175, 177).

Ό 'Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά του (Δ'τάξη Γλώσσα σελ. 52).

Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαΐκου (Γ'τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.

Διαβάζουμε στη Γλώσσα, Β' δημοτικού (σελ. 79) γιά τό ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940 άλλά όχι κάποιου Έλληνα ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.

Άπό τή Γλώσσα Α' Δημοτικου μαθαί­νουν τά παιδιά: πώς να μπαίνουν σέ ξένα σπίτια νά κρυφακούν, νά κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα εικονογραφημένα.

Στή Μελέτη Περιβάλλοντος Δ' τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ με άνύπαρκτο Χριστό.

Στά Μαθηματικά Γ'τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως άγοριών.

Κάνουν συνεχώς διαφήμιση στα Μαθηματικά Γ' (σελ. 102)  στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.

Στά Θρησκευτικά Δ' (σελ. 98, μάς κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν ρατσιστές.

Στά Θρησκευτικά Ε' (σελ. 92) άναφέρουν σάν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι άντλοΰσε τά θέματά του άπό τά απόκρυφα Ευαγγέλια.

Πηγαίνοντας στήν Ιστορία Δ' τάξη (σελ. 79) αφαιρούν τίς άποικίες τής αρχαίας Ελλάδας άπό όλο τό μεσογειακό χώρο και τήν δείχνουν σάν ψείρα.

Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των Ελλήνων (Ε'τάξη σελ. 11) ειδικά άπέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον λίγων Ελλήνων.

Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ. Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα στην Ιστορία Ε' (σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε τούς παλαι­ούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27). Γιατί άραγε;

Στήν άλωση της Κωνσταντινούπο­λης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε' (σελ. 46), ρωτοϋν και ζητούν τά παιδιά να γράψουν τί τά εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τόν Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).

Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε' (σελ. 107) (άλλου γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000). Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.

Γράφουν στην Ιστορία Ε' (σελ. 106) ότι τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν άνέθεσε ό Πα­λαιολόγος στόν Ίουστινιάνη λές καί αυτός ήταν άπλός παρατηρητής, τονίζοντας τό με­γαλείο του Ίουστινιάνη καί του Μωάμεθ.

Αύτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αύτά είναι μόνο λίγα.

Μέ σεβασμό
Κουσίδου Πελαγία, Δράκα



Πηγη: Περιοδικό "Η Δράση", Ιούνιος – Ιούλιος 2012
          Το είδαμε στις "Ακτίνες"

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θεωρώ οτι τα πράγματα χειροτερεύουν αλλά και στα δικά μας τα χρόνια δεν ήταν καλυτέρα. Tα Θρησκευτικά που διδάσκονταν αλλά και καθηγητές που δίδασκαν δεν έπειθαν δεν μπορούσαν να απαντήσουν σε βασικά ερωτήματα.
Εγώ θα πρότεινα τα παιδιά να μελετανε από το πρωτότυπο δηλαδή την Aγία Γραφή αλλά και λόγους φωτισμένων γερόντων.
προτείνω λοιπόν.
1. http://vivlos.net/

2.http://www.pantokrator.info/gr/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=4

(Ομιλίες του γέροντος Ιωσήφ του Βατοπεδινου.)

Ανώνυμος είπε...

ΦΕΚ Νο. 867 ετος 2006 , επισημη δευτερη γλωσσα του ελληνικου κρατους η τουρκικη. Μπητε να δειτε, και αν δεν ανατραπει ολο αυτο θα μας τελειωσουν, αλλωστε αυτο το σκοπο ειχαν παντα

Ανώνυμος είπε...

Κάντε μια έρευνα και για το καινούριο κατάπτυστο βιβλίο Γραμματικής Ε' και Στ' Τάξης και θα ανακαλύψετε ότι τα φωνήεντα είναι πλέον πέντε! (α,ο,ι,ε,ου) και στα σύμφωνα έχουν προστεθεί οι δίφθογγοι μπ,ντ,γκ ένω καταργήθηκαν τα ξ και ψ! Ακόμα ο χωρισμός το συμφώνων σε ρινικά, χειλικά,οδοντικά... αντικαθίσταται με τα ραχιαία φατνιακά, χειλοδοντικά κτλ. (ενότητα 3 σελ. 34-38). Βοήθείστε Έλληνες γιατί χανόμαστε...

Ανώνυμος είπε...

H ελληνική γλώσσα είναι η γλώσσα που μιλαει ο Θεός στους ουρανούς,
Απόδειξη τα παρακάτω
Κατά την γέννηση του Κύριου ακούστηκε το
Δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καί ἐπί γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία»
Τα Θεοφάνεια
καὶ ἰδοὺ φωνὴ ἐκ τῶν οὐρανῶν λέγουσα οὗτος ἐστιν ὁ υἱός μου ὁ ἀγαπητός̔ἐν ἐν ᾧ εὐδόκησα
Οι άγγελοι υμνούν τον θεό στον ουρανό λέγοντας
«Άγιος, άγιος, άγιος Κύριος Σαβαώθ, πλήρης πάσα η γη της δόξης αυτού»!
Άρα αυτή είναι και η γλώσσα που χρησιμοποίησε ο Θεός Λόγος για να δημιουργήσει τον κόσμο . Ο πατριάρχης μας λέει το εγενετω φως και εγενετω φως και βγαίνει το Αγιο Φως
είναι η γλώσσα που είναι γραμμένη η Αγία Γραφή η οποιαδήποτε αλλοίωση της έχει στόχο τα θεϊκά μηνύματα τα οποία δίνονται από αυτή υπηρετεί και μόνο σκοπούς του σατανά. Η γλώσσα δεν είναι ελληνική αλλά Θεϊκή (δόθηκε στους Έλληνες) για κάποιο σκοπό.
Επιδη ο Θεός μας έκανε την ύψιστη τιμή σαν λαό να μας δώσει την θεϊκή γλώσσα πρέπει κατ ελάχιστον να την κρατήσουμε αναλλοίωτη